ტრენინგის III დღე

ერთად განვიხილეთ  ერთმანეთის პროექტები,ვიმსჯელეთ,გავაანალიზეთ და მოვახდინეთ უკუკავშირი.მოვარგეთ სტანდარტები ,გამოვკვეთეთ მიზნები და ამოცანები, რითიც ვადგენთ რა გვსურს რომ მოსწავლემ ისწავლოს.
  მიღწეული შედეგები უნდა ჩანდეს მათ ნაშრომებში და აქტივობებში.
  ვნახეთ ბლუმის ტაქსონომიის ახალი ვერსია,სადაც შეფასება და სინთეზი არის გადაადგილებული.
გავეცანით 21-ე საუკუნის საკვანძო სიტყვებს,რომელთა გამოყენებითაც შევქმნით პროექტს.
 ვისაუბრეთ ბუკლეტების გამოყენებაზე, მათ აუცილებლობაზე,ვისწავლეთ მათი შექმნა შაბლონებით.
 გავიხსენეთ ისტ-ის გამოყენებით სხვადასხვა უნარები,რომელიც საჭიროა ბროშურის შექმნისას.( ფურცლის შემოტრიალება,მისი დაყოფა,სურათის ჩასმა და გადაადგილება.)
 დღევანდელმა ტრენინგმა  ჩემს ბევრ კითხვას გასცა პასუხი.





ტრენინგის  I და II დღე

დავიწყე ინტელის სასწავლო კურსის ტრენინგის შესწავლა.პოექტი შესაძლებლობას  იძლევა, სასწავლო აქტივობები დაუკავშირდეს ავთენტურ და ცხოვრებისეულ კონტექსტს, მოსწავლეებს განუვითაროს მაღალი დონის სააზროვნო უნარები და გაზარდოს სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობა. ამ მოდულში  შევისწავლით, თუ როგორ შევქმნათ ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო პროექტები, როგორ განვსაზღვროთ მათი მომზადებისთვის საჭირო სავარაუდო დრო და როგორ დავიწყოთ სასწავლო პროექტის გეგმაზე მუშაობა. პროექტები დაეხმარება ჩემს მოსწავლეებს სასწავლო სტანდარტის მიღწევასა (ეროვნული სასწავლო გეგმის შედეგზე გასვლაში) და  21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებაში.
 მეორე დღეს შევქმენით ბლოგები,სადაც საშუალება გვაქვს შევაჯამოთ ტრენინგის შედებები და განვათავსოთ რეფლექსიები.






 

Comments

  1. რუსკა,დიდი ინტერესით ველოდები შენი პროექტის განხორციელებას.წარმატება!

    ReplyDelete
    Replies
    1. დიდი მადლობა,საყვარელო, მეც დიდი ინტერესით ველოდები შენს პროექტს...

      Delete
  2. რუსკა,დიდი ინტერესით ველოდები შენი პროექტის განხორციელებას.წარმატება!

    ReplyDelete
  3. რუსო მომეწონა შენი პასუხები :)


    ReplyDelete
  4. ძალიან საინტერესო პროექტის იდეა გაქვთ,წარმატებები!

    ReplyDelete
  5. რუსო,ძალიან საინტერესო თემა აარჩიე პროექტისთვის და წარმატებას გისურვებ!!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog